Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 6. 3. 2017, smo se vsi polni pričakovanj z avtobusom odpravili izpred šole proti letališču v Trstu. Po dolgem čakanju na letališču smo končno sedli na letalo, ki nas je odpeljalo do Sicilije.

Na letališču v Trapaniju so nas pričakali naši partnerji z družinami, ki so nam pripravili majhno dobrodošlico, nato pa smo se odpravili do Salemija, kjer smo imeli večerjo pri svojih družinah. Kar težko se je bilo sporazumevati z njimi, saj angleščine niso znali skoraj nič. Pri njih je navada, da se za večerjo zelo veliko poje, tako sem za večerjo dobila velik krožnik testenin, pečen krompir s klobasami in na koncu še sladico. Zaradi vljudnosti sem pojedla vse, za kar mi je bilo kasneje žal, saj me je nato še cel večer bolel trebuh. Takoj po večerji smo se z našimi partnerji dobili zunaj ter se malo podružili. Ker so zelo malo znali angleško, smo se velikokrat sporazumevali kar preko google prevajalnika.

Naslednji dan smo se zjutraj odpravili v šolo, kjer so nam podrobneje predstavili Sicilijo in Salemi. Bližal se je praznik sv. Jožefa, zato smo v šoli izdelovali okraske iz testa, značilne za ta praznik. Po delu v šoli smo odšli na ogled mesta Salemi, v katerem smo si ogledali tudi muzej mafije, ki je bil zelo zanimiv. Po šolskem programu smo se sestali vsak večer, plesali in se zabavali.

V sredo zjutraj smo se z avtobusom odpeljali do glavnega mesta Sicilije, Palerma. Tam smo si ogledali Cappella Palatina, Palazzo dei Normanni ter glavno katedralo v Palermu. Nato so sledile štiri ure prostega časa in nato odhod nazaj proti Salemiju. Ta večer je bil malo drugačnejši od drugih. Skupaj s profesorji smo se dobili na večerji v restavraciji. Bilo je zelo zabavno, saj smo plesali in tudi peli karaoke. Okoli polnoči smo zaključili ter nato odšli spat.

Sledil je še zadnji dan našega potovanja. Zgodaj zjutraj nas je avtobus odpeljal do mesta Trapani, kjer smo si ogledali par zanimivih cerkva ter tudi mesto na visokem hribu, imenovano Erice. Sledil je še kratek ogled solin v Trapaniju ter odhod proti Salemiju, kjer smo še zadnjikrat večerjali z družinami. Po večerji smo imeli še zadnji zabavni večer z našimi partnerji.

V petek smo imeli do kosila prosti čas za pakiranje, okoli dvanajstih pa smo se dobili pred šolo, kjer smo se poslovili. Bili smo kar žalostni, da že odhajamo domov, saj smo se z našimi partnerji zelo dobro razumeli. Teden na Siciliji je minil zelo hitro oz. še prehitro. Družine, pri katerih smo preživljali teden, so nas vabile, naj poleti pridemo k njim na morje. Po žalostnem slovesu smo se odpravili do letališča. Sedli smo na letalo ter se odpravili proti Trstu, kjer nas je čakal avtobus za domov. V Domžale smo prispeli v zgodnjih večernih urah.

Za nami je bil res čudovit, nepozaben teden, ki nam bo še dolgo ostal v spominu, saj smo spoznali veliko novih prijateljev.

Nina Stražiščar, 1. e

(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)